HledatHledat

Seznam uživatelůSeznam uživatelů

PřihlášeníPřihlášení

RegistraceRegistrace
Index
Novinky | Turné | Greatest Hits | Fotky | Videa | Historie
22.07.2012: Melanie C - IDKHTLH (singl)
09.09.2012: Melanie C - Stages (album)
27.11.2012: Rozjezd Viva Forever (muzikál)
11.12.2012: Premiéra Viva Forever (muzikál)

Otevřít SpicePlayer v novém okně

Mel B se stehuje do Australie

Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Index -> Melanie B
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Tommy
Admin
Admin

Pohlaví: Pohlaví:Muž

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 9:16    Předmět: Mel B se stehuje do Australie Citovat

Kde bude uvadet Dancing With The Stars (na stejne stanici jako X Factor). Mozna se letos vrati i do dalsi serie X Factoru?

SHE'S been back in town only a few days, but former Spice Girl Mel Brown has waltzed into a new gig.

She's signed on as the new host of Channel 7's Dancing with the Stars.

The lucrative deal, rumoured to be worth in excess of $1 million, sees Brown, to co-host with Daniel MacPherson, expand her duties on the Seven Network, where she's a judge on The X Factor.

And, while Australia had quickly become her professional base, Jenny Craig ambassador Brown said her entire family - husband Stephen Belafonte and children Phoenix, 12, Angel, 4, and five-month-old Madison - were also set to call it home, moving to Sydney full-time.

"Last year was a test for us. I didn't know if packing up and moving here would work, so I tested the waters - just as I'm sure Seven tested the waters with my accent and humour, and how people responded to me," she told the Sunday Herald Sun.

"And luckily, it worked out really well. The kids love it here. It's a similar lifestyle to LA but it's somewhat better."

The 36-year-old said she had already enrolled her two school-age children to start school from this week, and that Belafonte was already looking at investing in a Sydney nightclub.

"The area we are in is great, and yeah, the kids start school; there were so many good ones to choose from," she said.

Having previously appeared on the US version of Dancing with the Stars, Brown said she was more than qualified to replace former co-host Sonia Kruger, who has defected to rival Nine.

"To have the opportunity to host Dancing with the Stars is great, as I know exactly what the contestants will be going through," she said.

"To be honest, I'm just really looking forward to this year. I feel like it's going to be my Aussie, Sydney year. I also hope to get my (Spice) girls out here.

"Emma (Bunton) and Victoria (Beckham) have new babies. As a group we've only been here two days, so we never got to really experience it and I've been telling them how fabulous it is out here."

Expert
Expert

Věk: 42

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 10:47    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

Aha! Takže to vypada na Sydney:State Of Mind album?
MantaRay
Profík
Profík

Věk: 39

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 10:53    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

Martin napsal:
Aha! Takže to vypada na Sydney:State Of Mind album?

Jé, ale to by mohla Happy protože LA bylo DOKONALÝ Music
Expert
Expert

Věk: 38

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 11:40    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

nechcel by som byt napriklad phoenix a stale sa stahovat, mat vzdy novu skolu a novych kamosov..
Admin
Admin

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 11:46    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

Martin napsal:
album

Tohle slovo me pobavilo Satan
Chuck Norris
Chuck Norris

Pohlaví: Pohlaví:Žena
Věk: 37

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 11:54    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

Ty fotky jsou desny

ale australie ji svedci rozhodne vic nez LA a na Strictly se tesim a eventuelne i na dalsi x-factor like

Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Katty
Profík
Profík

Věk: 36

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 15:16    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

co si to udelala s vlasama? Shocked
Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu
Tommy
Admin
Admin

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 19:58    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

Katty napsal:
co si to udelala s vlasama? Shocked

C nema afinu, tak ji B zastupuje Angel
Chuck Norris
Chuck Norris

Věk: 37

PříspěvekZaslal: 05. února, 2012 20:06    Předmět: Re: Mel B se stehuje do Australie Citovat

tady na tech fotkach ji ty vlasy moc neslusi, ale zase na tech predtim se mi v ofine moc libila

takze jsem pro ofinu like

resp. uplne nejvic jsem pro afro, ale toho se asi hnedle nedockam

Zobrazit informace o uživateli Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Index -> Melanie B Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

Přejdi na: